Google Translate

zondag 9 januari 2011

Vogeltjes

De natuur (en alles wat groeit en bloeit) blijf ik intens bewonderen.
Vlinders, vogels, bomen en bloemen, noem maar op. De vogelstempel komt van Inkadinkado en heb ik ingekleurd met stiften. Het mooie dessinpapier met gouden stipjes er op maakt het geheel af. De herfstblaadjes heb ik eens bij Action gekocht.
En al met al een vrolijk geheel geworden.
Deze heb ik gemaakt op oranje cardstock. Daarop dessinpapier en met de pons een mooie rand geponsd en opgeplakt. Afgemaakt met een bloem en roosjes.
.

Wederom is de stempel van Inkadinkado.
Door de verschillende kleuren toch een heel andere uitstraling gekregen. De staart is een swirl en heb ik op de computer aan de vogel vastgemaakt. Wel wat freubelwerk maar erg goed geworden als zeg ik het zelf.
Wat glitter op de vleugeltjes en borstje van het vogeltje, maar dat is op de foto niet goed te zien.
De bloemetjes hebben een mooi steentje.


En dan hier de blauwe versie.

Groetjes
Marja

4 opmerkingen:

Miranda zei

Hallo Marja, wat leuk dat je ook een blog hebt, ben natuurlijk volger geworden en ik vind dat je heel mooie dingen gemaakt heb! Zelf ben ik ook een groot liefhebber van vogels en jij ook, zie ik. Onze smaken en ideeën komen wel overeen, zie ik. Leuk om jou op je weg te volgen! Creatieve groetjes Miranda

Corine van der Zee zei

Deze zijn ook weer helemaal te gek! Mooie kleuren!

Liefs Corine

Miep zei

Wat een mooie creaties ,prachtig ! Miep D.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hallo Miep, bedankt voor je lieve reaktie.
Ik ben blij dat je ze mooi vindt.
Groetjes
Marja