Google Translate

maandag 20 juni 2016

Designer KiCoStamps

Hoi allemaal
Vier en een half jaar heb ik met onwijs veel plezier in het designteam van KICOSTAMPS gezeten.
Erg veel ruimte gehad van Conny al die jaren, niet alleen om mee te werken voor KiCoStamps, maar ook om ontwerpen te maken voor stempelsheets.
En natuurlijk niet te vergeten het plezier dat ik gehad heb met ons hele team. Gekke, dol dwaze, maar o zo fijne meiden en daardoor een fantastische samenwerking. Zal julie best gaan missen allemaal hoor.
Maar heb nu het gevoel dat ik er uit gegroeid ben en met best pijn in mijn hart heb ik Conny dan ook verteld DAT IK HET TEAM GA VERLATEN.
Tijd om weer andere wegen te gaan bewandelen en me o.a. weer wat meer te gaan bezighouden met schilderen en tekenen, ArtJournals en Mixed Media en wat er nog meer op mijn pad mag komen.
Ik ben niet weg hoor want ik hoop iedereen nog vaak op blogs en facebook te ontmoeten.
En dank jullie allemaal voor jullie support.
Lieve groeten 
Marja

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Zal raar zijn je daar niet meer te zien, maar logisch dat het na zo'n tijd weer tijd voor iets anders is! Enne dan zien we je op de Art Specially weer eens aan de andere kant van de tafel! Groetjes, Gerrina

Miranda zei

He lieve Marja, soms is het tijd om andere wegen in te slaan......goed is het daarnaar te luisteren( look who is talking LOL) ik kijk uit naar de vruchten van je ontdekkingsreis........xx Mir

Paper Creations by Shirley zei

Hi Marja, Congratulations on making a change, I can understand that it is a difficult choice, but you must listen to your heart :) Looking forward to seeing your future artwork. I love my wonderful 'Marja stamps' :) Take good care and big hugs, Shirleyxx