Google Translate

vrijdag 29 mei 2015

Kusje erop!


Hier mijn eerste kaart met de gave elfjes van plate 75 van KiCoStamps.nl.
De grote elf is onze Punkelf Yvonne. Toen Kimara de dochter van Conny, deze elf zag zei ze direkt: dat is Yvonne de punkelf. En je snapt vanaf dat moment is de naam van Yvonne aan deze elf verbonden.

De achtergrond heb ik gemaakt met Distress Paint en  Paint met veel water over de kaart laten lopen..
Beide elfjes gestempeld met Archival Jet Black en hierna de takjes en de boom. Rechts nog een keer een stukje van de stam omgekeerd gestempeld om de boomstam te verlengen.
Alle stempels zijn van plate 75, behalve de tekst die is van plate 76.
Toch een echt sprookje geworden zo.


Neem ook een kijkje op de blogs van de andere teamleden (rechts in de sitebar)
En met regelmaat worden er kaarten geplaatst op het Designer Artblog, \eker de moeite waard om te kijken:  www.kicostampsart.blogspot.nl
                            

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw Marja, wat een prachtige kaart! Prachtige achtergrond, mooie kleuren. Wat mooi met de verf die uitloopt in die richting. Je waant je net op een open plek in het bos waar de zonnestralen binnenvallen.
Ik ga eens op zoek naar nog meer punkelfen, je weet nooit wie je nog meer tegenkomt, ha ha!
Groetjes van Yvon

hmuxo zei

I like this one very much, Marja! very magical !!

maria's knutselplezier zei

Prachtig kaartje Marja, mooie speciale achtergrond , super!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Die achtergrond ziet er zo heel mooi uit! Mooie kleuren! Enne de elfjes zijn leuk (hou ik wel van...) Fijn weekend, Gerrina

Unknown zei

Ik open je blog en het eerste wat ik zie/lees is: "Kusje er op".
Dat doet je aan iets denken van de reclame(wat erg gaat vervelen)Hahahahahaha.
Ik moet zeggen dat ik dat wat jij er van gemaakt hebt veel liever zie. Mooi hoor.

Groetjes Marlies