Google Translate

dinsdag 3 maart 2015

YES YES Nieruwe sheets

YES ze zijn binnen gekomen. 
De prachtige nieuwe sheets van KiCoStamps, waarvan twee van mijn hand.
Een tijdje geleden kreeg ik de vraag om wat gezichtjes te tekenen en ik ben er daarna eigenlijk niet meer mee gestopt. Hoezo verslaafd?????
Ook werd menig keer gereageerd met: ik kan niet tekenen en vind ze zo leuk. Nu dan is dit de oplossing, te gebruiken op Kaart, Journal en Mixed Media.
Ook zijn de sheets prima te combineren met elkaar.

Ze zijn nu binnen bij KiCoStamps.nl  - bij nieuwe materialen - en direkt te bestellen.
Wanneer je nu bestelt en betaalt, maar ze op 11 of 12 april op het Event  in Nijkerk afhaalt, wordt er 10% korting vanaf getrokken. 

De komende tijd zullen er regelmatig voorbeeldkaarten van mij en het KiCoStampsteam verschijnen met deze stempels.




                                     Creatieve groetjes
                                                 Marja


1 opmerking:

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe sheets Marja, ze zien er prachtig uit en kijk uit naar de voorbeelden! Al een hele eigen lijn, super! liefs Miranda