Google Translate

zaterdag 26 april 2014

NATURE - Alcohol Inkt en Workshop


de bomen stempels zijn van KiCoStamps

Weer even wat speeltijd met mijn alcohol inkten.
Dit keer op mijn craftsheet wat alcohol inkt gedruppeld en hier mijn twee Yupo papiertjes doorheen gehaald. Ik was dan ook erg tevreden met het resultaat. 
Op beide kaarten heb ik stempeld gebruikt van KiCoStamps plate 53.
Uiteraard hierna wat uitgewerkt, soms met penceel en soms met copics. De vogeltjes er op getekend.
Bij de onderste kaart een paar takjes links gestempeld van Stampinback. Dit weer op meer diepte effekt te creëren. Het hekje ook getekend met inkt.
De tekst op de bovenste kaart met losse letterstempeltjes gestempeld.

Wil je samen met mij ook wat leren spelen met alcohol inkt, dan kan dat. Op 17 mei a.s. geef ik bij KiCoStamps een workshop alcohol inkt. We werken in kleine groepjes dus heb je interesse klik dan even op: http://www.kicostamps.nl/a-36496337/workshopdagen/workshopdag-zaterdag-17-mei-2014/

Some little time with my alcohol inks. 
This time on my craft sheet and some alcohol ink dripped and brought here through my two Yupo papers . So I was very happy with the result. 
On both cards I stamped used by KiCoStamps plate 53. 
Obviously what worked then, sometimes with brush and sometimes with copics. The birds are drawn on. 
At the bottom card stamped with a few branch left of Stampinback. This again more depth effect to create. The pound also drawn with ink. 
Stamped the text on the upper card  with movable letter stamps. 

Will you join me also in learning to play with alcohol inks, then you can. On 17 May, I give a workshop at KiCoStamps alcohol inks. We work in small groups, so if you are interested just click on: http://www.kicostamps.nl/a-36496337/workshopdagen/workshopdag-zaterdag-17-mei-2014/

                                Fijne dag  / Have a nice day
                                  Marja

16 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wow Marja wat prachtig!!!! Ik zou heel graag willen komen maar na 3 mei is mijn man bezig met zijn toneelvoorstellingen en heb ik geen chauffeur om mij naar Kico te brengen , maar op een keer kom ik af om al je talent ter plaatse te bewonderen en om wat bij te leren van jou !!

Groetjes
Maria

Folkje zei

Prachtig Marja, vooral de bovenste. Zou ook graag willen komen, maar helaas ik moet werken.

groetjes
Folkje

Gery zei

Twee hele mooie kaarten laat je hier weer zien, Marja.
Toevallig heb ik deze week ook wat achtergronden gemaakt met deze techniek en liet deze en ook 2 tags zien, die ik ervan maakte. Beiden gespeeld met hetzelfde materiaal en zo'n enorm verschillend resultaat. Kan nog een hoop van je leren, maar Ridderkerk is me toch te ver weg!
Ik kijk wel af van je blog voorlopig :-)).
Groetjes Gery

Helena (Gvendalen) zei

It is very beautiful, Marja. Love colors. hugs, Helena

Astrid Maclean zei

Absolutely brilliant!! Love those AI backgrounds, they look amazing! Really like the combination of the stamps and the original drawing together too, makes for such beautiful pieces!! If I lived a bit closer I would just love to do a workshop with you!!

Sophie zei

Guten Morgen Marja,
wunderschön sind die Karten.
Du beherrscht diese Technik perfekt.
Es sieht einfach gigantisch aus.

Sophie

Unknown zei

Wat een prachtige kleuren: super! Om verliefd te worden!

Patrice zei

Dit zijn mooie schilderijtjes ipv kaarten. Knap geaan Marja.
Grtjs Patrice

Gerrina zei

Vooral de tweede vind ik erg mooi! Die bomen en takjes zijn zo mooi fijntjes... Fijne zondag verder, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooie diepte in deze kaarten...erg mooie resultaten Marja! Groetjessss Alie

Karin zei

wow ze zijn schitterend Marja!
Groetjes Karin

Miranda zei

Prachtige tafereeltjes Marja, het blijft zo mooi he die alcohol inkten!xxMiranda

Unknown zei

Prachtige kaarten en mooie kleuren zo bij elkaar.

Groetjes Marlies

Bianca van Noort zei

Ja ze zijn weer prachtig :-)
Groetjes Bianca

hmuxo zei

This is a beautiful stamp, Marja!
and I love your previous "Picasso"...excellent..!

Sim zei

Really BEAUTIFUL!!!