Google Translate

vrijdag 25 oktober 2013

Domino's





Weer eens iets anders, alhoewel ik mijn alcohol inkt trouw ben gebleven.
Dit keer mijn eerste domino stenen met alcohol bewerkt, sommige ook gestempeld en ge-embost en wat glitter toegevoegd. Tot slot een dikke laag Glossy Accents op de voorkant gedaan, dit geeft een mooie, wat bolle glanslaag.
Een vriend van me was zo geweldig om op verschillende manieren gaatjes in de stenen te boren zodat ik er sieraden van kan maken. Hier een paar voorbeelden en ook dit is erg leuk en gemakkelijk om te doen.
Wel moesten er weer kraaltjes aan te pas komen en ik ben mijn sieradendoos aan het doorzoeken. Armbanden en kettingen die ik nooit meer gebruik slopen en de kraaltjes bewaren. Scheelt weer in de portemonnaie toch?

Something different, although I remained faithful in my alcohol ink.
This time my first dominoes with alcohol edited, some also stamped and embossed and added some glitter. Finally, a thick layer of Glossy Accents on the front done, this gives a nice, what convex gloss
A friend of mine was so great to drill holes in the stones in different ways so that I can make jewelry. Here are a few examples and this is very nice and easy to do.
Well beads were again to be useful and I am my jewelry box that match. Bracelets and necklaces that I never more use demolish and keep the beads. Saves in the wallet right?

                                    Fijn weekend / Have a nice weekend
                                                        Marja
     


39 opmerkingen:

marina zei

Prachtig Marja

echte kunstwerkjes

groetjes Marina

Marianne zei

Bij het zien van je blogtitel dacht ik eigenlijk eerst aan pizza (zegt dit iets over mijzelf ?) Maar wat een prachtige stenen zijn dat. Geweldig mooi. Ik vind het juweeltjes om te zien!!
xxx Marianne

Netty zei

Loving your domino necklace and the beautiful domino pendants. So lucky to have a friend to drill them for you, as have tried myself and totally failed. Annette x

Paper Creations by Shirley zei

WOW ! You made beautiful jewellery Marja. I love the colours and designs. You are a very talented lady. Warm Greetings & hugs, Shirleyx

Yvonne zei

Je domino's zien er waanzinnig mooi uit Marja! Het is dat ik geen sieradenliefhebber ben, maar anders had ik meteen een bod gedaan, ze zijn echt prachtig!
Vast een fijn weekend, lieve groetjes van Yvon

Miek zei

Als ik je titel zie denk ik aan mijn dochter die heet Domino. Van het liedje van Clouseau. Maar wat een prachtig sieraad.

Miek zei

Als ik je titel zie denk ik aan mijn dochter die heet Domino. Van het liedje van Clouseau. Maar wat een prachtig sieraad.

Corine van der Zee zei

Gaaf Marja! Heb verschillende in het echt mogen bewonderen en dan zijn ze nog veel mooier! Leuke afwisseling, prachtige kleuren en nieuwe hobby erbij? LOL

Lieve groetjes,

Corine

Ellie Knol zei

Heel erg mooi, Marja, elke keer als ik van dit soort domino steentjes zie, denk ik : dat moet ik ook eens doen, en vervolgens blijft het er een beetje bij zitten...

Patricia zei

WAUW dat ziet er SUPER uit zeg Marja!
Heel leuk verzonnen.
Gr Patricia

Jolette zei

Schitterend!!!

Gerrina zei

Wat veel mooie kleine kunstwerkjes! Dat wordt makkelijk combineren... Alvast een fijn weekend, Gerrina

Simone zei

Selbst gemacht? Das sieht aus wie teurer Designerschmuck!
Großartig, liebe Marja!!!
LG Simone

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf en idee en zo mooi gemaakt.

groetjes jolande

Dora zei

dit ziet er heel mooi uit. wat goed gemaakt!!

maria's knutselplezier zei

Schitterend Marja,wat ben je toch creatief!!Heel mooie juweeltje heb je gemaakt!!!

Groetjes
Maria

hmuxo zei

Absolutely beautiful, Marja and so unique!!!!

Willy zei

Ohhh...dit vind ik ook zóóó leuk. Ze zijn prachtig geworden Marja!!

Unknown zei

Nou dit is echt weer een geweldig creatief idee, heel mooi ook en die tip met Glossy Accents? Dank je wel daarvoor, net een grote gekocht:-)

Marian zei

Wat mooiiiii echt super hoor
Groetjes

Helena (Gvendalen) zei

Fab job Marja! Lovely all domino.
hugs, Helena

Gery zei

Marja, dit is je geweldig goed gelukt!
Het ziet er supergoed uit. Je kunt weer wat toevoegen aan je lijstje met vaardigheden hoor, wat mij betreft.
Zou voor de bovenste glanzende laag de dikke en grove Utee ook een optie zijn? Misschien iets voordeliger?
Fijn weekend en lieve groeten van Gery

Rosie zei

Deine Dominos sind umwerfend schön geworden. Eine tolle Idee, eine Kette daraus zu machen.

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende

Jeannette zei

Boah Wow,marja,deine Dominos sind mega genial schön,besonders mag,wie ich wie die farben auf den teilen verlaufen sind,einfach großartig,sieht wirklich wie teurer Designerstücke aus,toll daraus eine kette zu machen,die idee werde ich mir merken.

schönes WE Und GlG Jeannette

Anjas-Artefaktotum zei

Your Dominos are really outstanding piece of jewellery. love the colores and every thing on it.
Magnificent done, dear Marja
I wish you a nice sunny weekend,
lieve groetjes Anja

ida zei

Ze zijn supermooi geworden, ik heb ook nog een doosje domino's staan;
heb ik gelijk een goed idee:)

Danielle v/d Horst zei

Super geworden Marja heel creatief lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

Wunderschöne Kunstwerke, total klasse.

Elaine zei

I love what you have done with these dominoes, great colours and patterns and the glaze looks brilliant. Have a great weekend. Elaine x

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een prachtige resultaten Marja. Geïnspireerd door Pinterest?
Je hebt zulke mooie kleuren gebruikt...wat een mooie sieraden zijn het geworden..complimenten!

Josje zei

Ziet er geweldig mooi uit en je bent dus ook op andere vlakken creatief

Anne zei

Wow Marja wat prachtig!!!!!
jij bent toch echt wel van alle markten thuis, ik vind het echt geweldig!!

Unknown zei

Haven't been here for so long Marja! I've missed seeing your beautiful work and have missed my blogging friends. Love the domino's. Come for a visit, I have blog Candy. hugs, Donna

bastelcat zei

Wow Marja, die sind traumhaft schön geworden und die Kette schaut spitzenmäßig aus.

LG Jutta

Melinda zei

oh WOW these are GORGEOUS!!!!

renate zei

Wat mooi Marja! En wat origineel. Hier kun je eindeloos mee combineren. De kleuren zijn prachtig en de afbeeldingen er op ook. Heel mooi gedaan! Liefs:)xx

friemelchen zei

WOW Marja die Dominosteine sehen großartig aus, echte, kleine Schmuckstücke, ganz wunderbar gemacht!

Sophie zei

Das ist ja großartig!
Du machst nun auch noch Schmuck?!
Ich bin begeistert, wunderschöne Stücke.

Sophie

Julie zei

How very creative you are, this is lovely