Google Translate

donderdag 7 april 2011

Zwaan





Dit keer een kaart met het idee: "minder is meer".
Ik heb op de sites zoveel mooie kaarten met Less is more gezien en dat wilde ik graag proberen. Ik heb een aantal kaarten zo gemaakt en die zullen de komende tijd op mijn blog verschijnen.
Uiteraard daarbij heerlijk zitten inkten.
Deze zwaan (en nog veel andere mooie stempels) zag ik bij Art Journey. De stempel is van Sue Coccia en haar stempels spreken me enorm aan. Vandaar hier als eerste iets mee gedaan.
Eerst een vlak afgeplakt en daarna be-inkt. Hierop de zwaan gestempeld met blauwe inkt. Ook de waterlelie zo gedaan maar nogmaals op een apart papier. Deze uitgeknipt en verhoogd iets er voor opgeplakt.
Als je de zwaan goed bekijkt, klik hem even aan, dan zie je vele afbeeldingen hierin verwerkt.
Een tekst vond ik teveel. Dit plaatje spreekt voor zich.

Groetjes
Marja

13 opmerkingen:

Julia♥ zei

it's wonderful...:)))

crealinedance zei

Hoi Een mooi geheel,de andere kaart is ook leuk.Gr.Nel

Els de Graaf zei

Heel mooi weer Mar. Goed hoor.
Fijne avond en straks goede reis
Els

Corine van der Zee zei

Super kaartje weer, echte Marja kleuren en heel gave stempels. In dit geval is less echt more!

Liefs, Corine

Sigrid zei

Weniger ist mehr, das stimmt bei vielen Dingen. Du hast es hier wirklich schön umgesetzt!

LG Sigrid

Marian zei

Je kaart is prachtig en mooie blauwe kleuren gebruikt.
Echt super
Groetjes

Unknown zei

Wunderschön sieht Deine Karte aus.

GLG Irmi

Top 2000 2019 zei

Prachtig in één kleur.
Ik heb de stempels ook gezien maar wacht nog even tot de beurs in Zeist;)

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!

Anjas-Artefaktotum zei

Die Karte ist ein Traum. Die Motive passen wundervoll zusammen und die blau-türkise Koloration ist sowieso mein Favorit.
Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende,
Groetjes Anja

Lexxie zei

Absolutely stunning, your card just oozes serinity,
Gorgeous Marja,
Love Sarita xx

Elli p.´s Stempelvitrine zei

Deine Schwankarte sieht sehr edel aus!
LG Sabine

Anke zei

Was für ein herrlicher Schwan, eine sehr schöne Karte.

Liebe Grüße
von Anke