Google Translate

donderdag 10 februari 2011

Award Liebster blog van Corine gekregen

 
 
 
Ik heb van mijn vriendin Corine een award gekregen als ondersteuning voor een beginnend blogger. Helemaal te gaaf !!! En natuurlijk accepteer ik hem, want ook ik ben er hartstikke trots op.
Corine heel erg lief en bedankt. 
 
De bedoeling is dat ik deze award weer doorgeef aan een aantal bloggers, waarvan het blog nog niet zo lang bestaat. Als je de blog aannneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van Liebster Blog. En een verwijzing  naar de blog van diegene van wie ik de award heb gekregen. Bedank ze op hun blog voor het ontvangen van deze award (dat zullen ze zeer waarderen).
 
Kies vervolgens 3 tot 5 dames uit die deze Award verdienen. Het is de bedoeling dat het dames zijn die nog niet zoveel volgers hebben en beginnend blogger zijn en het dus verdienen om even in het zonnetje gezet te worden. Dat is best moeilijk om een keus te maken, aangezien ik nog maar kort bezig ben. Dus kies diegene waarvan ik het werk erg bewonder. En al mijn volgers verdienen eigenlijk een Liebster Blog vind ik.
 
Zorg dat je een koppeling maakt naar de blogs van de dames die je uitgekozen hebt. 
 
Ik heb uitgekozen: Tineke, Elly en Sigrid
 
Ik hoop dat jullie deze Award willen accepteren en ook weer elk drie tot vijf bloggers in het zonnetje willen zetten. Je moet er wel even wat voor doen maar dan heb je wel een Award.

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Een heel fijne dag verder en groetjes
Marja

6 opmerkingen:

Elly zei

Hoi Marja,

Ik vind het harstikke lief dat je mijn blog hebt uitgekozen voor een award!!Maar zoals je kunt zien op het plaatje in de sidebar van mijn blog plaats ik geen awards meer. Als je op het plaatje klikt, kun je lezen waarom.
Toch wil ik je nogmaals bedanken voor het feit dat je mijn blog hebt gekozen, ik vind het heel lief van je.

groetes. Elly

Marian zei

Gefeliciteerd met je Award je hebt het echt verdiend
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Elly,

Stom, stom dat ik dat niet gezien heb. Maar ik heb hem jou met heel mijn hart toegekend hoor.

Liefs Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Marian, wat lief van je. Dank je. Als Corine jou niet eerder gekozen had, had ik hem hem aan jou toegekend hoor. Want ik vind je werk erg mooi.

lieve groeten Marja

Elly zei

Geeft niks hoor Marja. Ik weet dat ie gemeend was, en dank je er nogmaals voor!!
liefs, Elly

Sigrid zei

Hallo Marja,

erst mal vielen Dank. Ich werde es in den nächsten Tagen in Ruhe lesen. Leider habe ich im Moment ganz wenig Zeit zum Bloggen, da ich einige geschäftliche Probleme habe. Normalerweise kann ich holländisch ein wenig verstehen. Aber es wird schon gehen, sonst frage ich bzw. ich habe auf deutschen Blogs das auch schon gesehen.

Lieben Dank und schönen Abend

Sigrid